Σοκ στην κοινή γνώμη έχει προκαλέσει ο θάνατος μιας 65χρονης μισή ώρα αφότου έκανε το εμβόλιο της ΑstraZeneca.

Συγκεκριμένα, η γυναίκα έκανε το εμβόλιο στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον και αφού περίμενε κάποια λεπτά εντός του Κέντρου, οι γιατροί την βρήκαν ημιλυπόθυμη έξω από αυτό. Την μετέφεραν εντός όπου και κατέληξε.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας και κατόπιν της ενημέρωσης που είχε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, δεν προκύπτει συσχετισμός μεταξύ του εμβολιασμού και του θανάτου της 65χρονης. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα(σακχαρώδη διαβήτη και στεφανιαία νόσο).

  Αδιανόητη κρίση στα υποβρύχια του ΠΝ: Κρατούν κλειδωμένα στο σκάφος τα πληρώματα που αρνούνται να εμβολιαστούν! (βίντεο)

Πάντως, παρά την προσπάθεια του υπουργείου Υγείας, το γεγονός έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία στους ειδικούς, και ήδη έχει ενημερωθεί η Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του ΕΟΦ και η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

tribune.gr

Ακολουθήστε το Hellasnow στο twitter


Loading...